[FQP] A Special FQP invitation from NX4N

Christopher Blake cqdenx4n at gmail.com
Fri May 4 09:25:07 PDT 2012

WOW - Chikin, your 58 counties was very impressive!  To answer your
question, many of us travel to other counties quickly by partnering with
another operator, or in my case my wife.  There are some locotes out there
like WC4E and N5WR who actually operate and drive at the same time!  Truly
nuts!
Thank you again for your participation this year- I know many of our
operators were very, very happy to get the "HI" multiplier!  Hope to see
you next year in FQP 2013.

tnx es 73,
Chris, NX4N  :-)

WOW - Chikin, los 58 condados era muy impresionante! Para responder a su
pregunta, muchos de nosotros viajar a otros condados con rapidez mediante
la asociación con otro operador, o en mi caso mi esposa. Hay algunos por ahí
como locotes WC4E y N5WR que realmente operan y conducir al mismo tiempo!
Verdaderamente loco!
Gracias de nuevo por su participación este año-Sé que muchos de nuestros
operadores eran muy, muy feliz de tener la "HI" multiplicador! Espero verlos el
próximo año en FQP 2013.